GRADUATION AT PASCACK VALLEY HIGH SCHOOL

Alltså ååh!! Tar med mig denna dagen som ett minne för livet då jag fick se en graduation idag! Det var barnens kusin som jag hängde med igår som gick ut high school idag! Det var så coolt att se, talen som elever och lärare höll var precis som på film. De pratade om att de alltid kommer minnas Pascack och hur de stod på läktaren och hejade på deras footballs team, de pratade om hur mycket de har utvecklats och vilka mål de nått, att de är stolta över deras Community och att de alltid kommer ha vitt och grönt blod rinnandes genom deras kroppar... (Skolan färger är grönt och vitt).
Säger bara WÄ. Vill inte hem efter en dag som denna, älskar familjen och dess släkt... Kände mig som hemma hos barnens faster dit vi åkte efter för middag och mys!



Wiho de kastade sina hattar men fick ingen bra bild på det...här kan man dock se några hehe

Kusinen Matthew and moi



Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!