NATIVE SUMMER

Alltså ååååhh konserten va SÅ JÄVLA BRA. The Script var sjukt grymma live och lead-singern, Danny, sprang runt bland publiken och trots att vi satt ganska högt upp så kom han svinnära oss, SÅNT ÄLSKAR VI. 
Och OneRepublic var också så sjukt grymma. Vi sjöng och skrek och dansade hela kvällen och min hals gjorde jäklans ont sen kan jag säga. 
Arenan vi var på var sjukt cool! Scenen var liksom på vattnet vilket gjorde att vi såg ut över vattnet och scenen, riktigt najs.
Så glad över att jag fick se både The Scrpit och One Republic, två av mina absoluta favvis band med favvis tjejer, med bra väder och i New York!!!














 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Såå NICE!

Svar: Ja😘❤️
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-06-30 @ 18:37:25

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!