NEW JERSEY

Min syster visade denna grabb för mig och jag älskar hans videos. 
Se denna videon!!! Håller med han på allt UTOM när han säger att alla tror att deras delstat är bäst, även de som bor i New Jersey... Det ba högg till i mig och jag blev lite irri, haha. New Jersey är skitbra att bo i om man vill ha närheten till New York City men ändå inte vill bo i city. Det är bättre att bo här än i New York state. Så hata inte på Jersey grabben!!
Dock så kan jag hålla med om att New Jersey känns som en stat utan eget liv och inte har nått speciellt, men North och South Dakota, Montana, Wyoming, Nebraska osv.. ja, alla central/nordliga stater känns inte heller så underbara. Innan jag åkte så ville jag helst hamna i nån sydstat, Cali, nära New York och jag fick ju som jag ville! Efter Nash så önskar jag att jag hamnat där, haha.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!