Polispolis

Träffade Tess på kvällen i cirka 1,5 timmar, så himla SKÖNT! Satt lite i parken där de nu börjat visa film, KÄNNS SOMMRIGT!! Och sen satt vi på Starbucks. Snacka skit hela tiden och det är det bästa som finns❤️ 
Det kom fram två damer som ville få oss att gå över till deras andliga och spirituella Moder Guds kyrka.. Alltså va.. "När alla trodde att jorden va platt så ansågs de som sa att den va rund knäppa, det är samma nu...." Och "evolutionen är bara en teori" JAHAJA.

När jag åkte hem så börjar de röda och blå ljusen blinka bakom min bil... Tror jag ska dö när jag inser att det är mig den är ute efter... Hinner tänka många tankar innan polisen kommer, bland annat om jag inte blinkade när jag svängde höger, speedade jag? Kan de skicka hem mig? Hur mycket kommer börsen landa på? Kommer de straffa mig för att jag inte har Jersey-körkort?
Vill bara börja GRÅTA. 
Polisen kommer och jag trycker ner rutan, kan ju säga att detta är Top tio nervösaste jag varit i mitt liv. 
Han ber om körkort, resgistering och försäkring. Panikar fram körkort och mitt internationella körkort och försöker förklara för honom vad det är. "Gotcha" säger han bara och bländar med lampan i ögonen på mig. Nervös som FAN fumlar jag runt i handskfacket och massa papper bara väller ut😂😂 ger fram fyra och ba "can det vara nån av dessa papper?" 
" eh.. Du har rätt många där, men ja, och det andra ska vara vitt och rött" 
Hittar det sista pappret och visar upp för honom.
Han tackar å lämnar tillbaka allt till min stora lycka och säger att anledningen till att jag blev stoppad var för att ljusen inte va på. HAHAHAHA. Sorry. 
Lättnad. Han bad mig sätta på dem igen och städa bland papprerna i bilen och sen var jag FRI. Kändes som jag slapp undan döden. 
Men nu i efterhand är jag en galet amerikansk erfarenhet rikare.  

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

TUR!

Svar: Haha ja!!!!
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-06-12 @ 22:20:46

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!