Tisdag

Sista skoldagen idag, och Ms sista dag på Elementry school! Till hösten börjar han samma skola som D. 
Jag har tränat och lyssnat på Ambers Drive hela förmiddagen. Snart är klockan ett och familjen borde komma hem vilket sekund som helst. De har varit på Ms graduation men jag orkade inte gå haha. Idag blir det poolparty här för M och några av hans kompisar. Vet inte riktigt vad de andra två ska hitta på men både mamman och pappan är hemma så det kommer inte bli så mycket jobb för mig men det är typ jobbigare för då är det så segt hehe. Jaja. Ska återgå till mitt trånande över en av medlemmarna i Ambers Drive, kanske gråta över honom med. 
(Samtisigt som jag kollar fotboll!! Hejar dock inte nått av lagen som spelar nu men ändå haha)

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!