Turn it up

Ja, jag är kär. 
Helt kär i Jimmyboy i Amber's Drive. 
Kan lyssna på bara det här för resten av livet. (förlåt taylor, håkan, one republic mfl.)
Ända jag lyssnar på minus när jag är ute å tränar. Ska köpa deras skiva när den kommer ut<3<3<3<3<3 och ska också köpa bara Jims skiva...<3333
Så jag har blivit vän med han på fb *stolt* och mamma har varit inne och kollat igenom om han är boyfriend material men hon tycker att 15 års skilland är lite too much...</3
Två av mina FAVVISAR. Som Jim skrivit ofc <33333
Ok. Ska sluta att vara fan-girl på bloggen nu
/Amber's Drives största fan
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Ha, ha Elin❗️😘

Svar: 😏😏😏😏👌😘😍😂😭
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-06-25 @ 13:22:52

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!