En tripp till Italien

Blev en rätt så spontan lördagseftermiddag och kväll i New York. Kommer inte inse förens jag är hemma igen hur lyxigt jag har det. 
Eftersom jag tog bussen in och Amanda och Tess tog tåget var de inne lite innan mig, mötte upp dem och började sakta men säkert traska neråt mot Little Italy, stannade vid lite affärer bara. Vi gick å gick, det är ju längre än vad man tror. Kände mig väl inte jättesnäll när jag tvingade ner dem dit, men jag ville bestämt äta i LI. 
Till slut var vi framme och bestämde oss snabbt för en resturang vid namn Italian food center. Tråkigaste namnen på en av de bästa restauranger jag varit på. Så himla mysig atmosfär, bra priser och supergod mat! 
Till förrätt delande vi en gudomlig pizza och sedan åt jag kyckling med pasta👌 
Så himla lyckad middag, satt länge och gjorde det vi gör bäst, snackar om exakt vad vi vill högt å ljudligt och hoppas att inga svenskar finns i närheten, spana killar och sånt där, underbar kväll och många fler kommer det bli i vår❤️







Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

MYSIGT!
Bättre väder än när vi var i Little Italy?!

Svar: Ja!
Det var den restaurangen där vi tog kort utanför med hjärtat!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-02 @ 09:44:08

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!