Ett underligt dygn

Värsta varma vårvädret igår och idag många minusgrader... Igårkväll spöregnade det och atm faller några ensamma snöflingor ner. Yes. Igår när vmamma och D kom hem sa de "vad lagar du för nått??!" "Det luktar marijuana" hahaha. Ok :( gjorde hamburgare och stekte kyckling med coleslaw grönsaker.. 
Imorse bankar D på dörren "Elin klockan är 7.23" (börjar 7)
WTFFFFF. Kastar mig upp ur sängen och tar tag i dagen. Som tur var så gjorde det ju inget så det enda jag gör under den tiden är typ att plocka ut diskmaskinen och fixa barnens lunchlådor plus att M och E inte har klivit upp vid denna tid. Well well. 
Skulle på den där dumma legosaken idag men vmamma kunde fixa mig ur den idag i alla fall. Nu blir det städning oc. 5:2 eftersom det är torsdag sedab gymmet. Pallar inte ens hur otagg jag är. 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!