#fashionshow

Min söta vmamma har vart å shoppat både igår och idag.. Hon hittar i alla fall massa... det är ju kul när det går bra för andra... Just nu har hon en riktig fashion show för mig, provar och visar upp den ena outfitten efter den andra.. Så grymt avundjuk och fina kläningar har hon köpt med...
Fast en kom jag och vpappa fram till att den var lite för ''old lady'' och satt bara fel så nu är hon på ruta 1 igen när det gäller en klänning till morgonen av Ds bar mitzvah. Själv måste jag hitta två klänningar.. PANIK. Tänk er problemet man hade med balklänning gånger 2 så förstår ni min sits....
 
Nu ska jag och Amanda ta en liten prommis innan vi börjar jobba!

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Måste det va klänning? Ta din fina kjol, vetja!
Med en snygg top!

Svar: Måste vara längre än vad kjolen är ....
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-22 @ 22:10:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!