Gå i trappor?

Sådär ja, hemma igen efter vanlig morgonrutin. Testade en ny maskin som jag vara sugen på att testa ett bra tag, har inget sett "baksidan" av den men det såg ut som personerna som tränade på den led lite. Det var en trappa! Asjobbig men kul, blev 42 våningar på 11 min. 

Efter gymmet fick jag gå i cirka 2 min till bilen (fatta att jag blir irri av det, americanized så in i, men seriöst parkeringen där är SINNESLÖS.)
I USA gillar man att pimpa sina bilar med stickers och även runt nummerplåten finns en ram med budskap. På vägen ser jag en bil med en sådan ram, som det står "GODDAG" på och under står det "NORWEGIAN AMERICAN" det gjorde min morgon, ett god dag! 
Önskar jag kunde fira fettisdagen med en semla... Så sugen!!



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Det går snabbare med Top of the Rock-hissen, 67 vån på under 45 SEK!!!!!! ;-))

Svar: Hahaha 😡😡😘😘
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-04 @ 21:32:20

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!