HUMP DAY

Wihoo!! Mitten av arbetsveckan (=hump day) är här och två hela dagar kvar till helg! På fredag ska troligen jag och Amanda in till New York. Lördag lite oklart, söndag sista kursen (kom på när jag skrev detta att jag måste göra slutprojektet, skit!!) och troligen fira min födelsedag på resturang med vfamiljen på kvällen. Måndag, MIN FÖDELSEDAG! Wiiiho! Även om jag fyller 20 och det är asgammalt å det suger att inte bli 21 i USA så är jag ändå taggad för min födelsedag! Helgen efter också om jag inte behöver jobba fredag då Tess och Amanda är lediga. 
Fick ett paket idag från Cecilie, jag vet redan vad det är då jag fick hennes konto till en ameirkansk hemsida där hon hade pengar över som hon inte längre kan använda då de inte shippar till Danmark. Jag fick beställa vad jag ville från hemsidan så därför vet jag redan vad paketet innehåller men ändå så ville jag bara slita upp kartongen när jag fick syn på den haha. 
Vanlig morgon rutin och hade tänkt ta en promenad nu med ''vår'' i luften, +2. Det känns nästan som vår efter sån skitvinter! Men eftersom jag måste göra skitprojektet får jag skippa det. Klockan är redan 12, blir så när man drar gym. Längtar till maj då jag bara ska träna ute igen!

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Nyfiken, vad var det i paketet?

Vi kan inte fira dig! ;-((

Svar: Får du se på måndag! ;) :(((
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-05 @ 19:53:03

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!