I'm ready

Så där ja, ännu en jobbvecka snart över... Hur skönt?! Tiden kutar iväg just nu, med det är najs. Fick reda på att jag inte behöver jobba imorgonkväll som var tanken, win på det! 

När jag flyttade hit skapade jag en "USA-lista" på Spotify, lägger in "alla" låtar jag hör på radion som spelas/spelats här. De första på listan ger mig sån sommarkänsla då jag la till dem förra sommaren. Just nu älskar jag "I'm ready" med AJR. Man blir världens lyckligaste. 
Till mamma: Lyssna på "La La La" men Naughty boy. (Den som du gillade när du var här) och även "Am I wrong" med & Vinz.





Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa Eriksson

Am I wrong är norsk och spelades här för ett tag sedan :Pp

Svar: Jaha :Ppppp
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-14 @ 06:29:41
Postat av: Pia

Lyssnat på den hur många gånger som helst idag, så bra!

Svar: Vilken av den ? :)
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-14 @ 22:41:57
Postat av: Pia

La la la, alltså!

Svar: Ja så bra!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-14 @ 22:42:51

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!