Kiku

Efter kursen hann jag typ bara hem och vända innan det blev födelsedagsmiddag med familjen, alla var Goa och glada så det var mysigt! 
Vi åt på en japansk resturang, kiku. Maten lagas framför ögonen på en, himla coolt! Och väldigt gott, längesen jag åt så mycket.. Och förstår varför, pallar inte vara så mätt, haha. Flera gånget slogs gong-gongen och de kom in med tårta till folk som fyller år, tog tag i födelsedagsbarnets armar och viftade dem i luften samtidigt dom de sjöng happy birthday. Panik. Som tur va såg min vmamma paniken i mina ögon och förstod vinken. Barnen retades å sa "nu kommer de till dig Elin" ville gråta. Men min vmamma fattade att jag inte var så sugen på den typ av överraskning så jag kom undan hehe. 
(Satt med en annan familj vid samma "bord" så nej det är inte min lilla E som syns i bild.) 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

G.R.A.T.T.I.S!

Svar: ❤️❤️❤️
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-10 @ 16:36:37
Postat av: Anonym

hatar ju den på resturanger!!

Svar: Hahah ja :((((( matte
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-10 @ 17:11:56

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!