#krig

Som vanligt är det krig om platserna på gymnastiken där E är, man konkurrerar om platserna med gymmet next door, mitt gym. Så är en van krigare nu. Lämnar huset 30 min innan E slutar trots att det tar max 7 min att åka hit. Förra gången fick jag inte plats så ställde mig i vägen för massa bilar å kubba in och hämtade E och hennes vän, idag blev det en magisk win då jag bara snurrade runt 2 gånger innan en person körde iväg och tog hens plats. Ett riktigt glädjeropp i bilen blev det allt. 




Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Frida

Hahah, livet i Amerika alltså!

Svar: Haha ja det är inte att leka med.... Hehe
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-13 @ 00:55:29
URL: http://fridalavida.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!