Kurs

Bara 5 h kvar av denna snoozefest sen fri från klasser!! Wieee. 
Är astrött efter igårkväll och efter att ställt fram klockan. Men nu är det gjort! Våren får komma nu! Men ska komma mer snö, deppar ihop. 
Dock kör både jag och vmamma lite på "du ska inte tro det blir sommar, i fall inte nån sätter fart på somnarn" hon har på sig ljusa toppar och blusar och jag sparkar bort så mycket skitsnö jag kan. Plus att jag ändrat i designen från snöflingor till solstrålar. 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Så dålig på att kommentera ska bli bättre! Men faaasen vilken fin design, och profilbilden är ju TOOOOO DIIIEEEE FOR!

Svar: Haha åh tack finis ❤️❤️❤️❤️❤️💕💕😍😘
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-09 @ 16:43:21

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!