Lax (tog inte alls Tess rubrik)

Haft en jättebra dag även på jobbet, skypeade med Cecilie och kollade himym. Vid 2.30 körde jag från huset och stod i pick up linen, 2.55 hämtade jag D, skulle hämta M vid 3 får ett telefon samtal som säger att jag ska hämta upp E och hennes 2 kompisar eftersom mamman som skulle  hämta inte kunde lämna huset pga att bussen som skulle ta hem hennes yngre son grovt försenat, anyways, fick droppa D vid huset dit tjejerna skulle hämta M och the gurls, droppa dem hämta D ta med D och M till dunkin donuts där vi hade jättemysig kvalitets tid innan vi droppade M på hans aktivitet och sedan D på sin aktivitet. Efter det åkte vi till templet och var där ett tag och sedan åkte jag hem och startade middagen, vmamma hämtade D och M och E fick skjuts hem av grannen. Barnen åt såklart inte laxen jag gjort, lycka för mig å vmamma. 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Tessy

Åhh gott <3

Svar: 💕
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-05 @ 22:23:58

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!