Månaderna går

Bytte precis ut februari mot mars på min vägg. Tänkte på hur fort tiden går, vänta redan mars? Började i september med att göra almanacka för varje månad, det var ett halv år sedan.(!!!!) 
 
Tiden går så fort!! På ett sätt vill jag att tiden ska ta slut här, nedräkningen tills året här är slut har ju funnits med från början. Men samtidigt vill jag inte hem ändå, det är så konstigt. Finns så många  jag saknar så mycket, finns rutiner och vardag i Sverige jag saknar, platser, mat och frihet. Men här är allt som i en bubbla, problemen jag har här är helt annorlunda; när barnen inte lyder, när man behöver jobba helg och man hellre vill vara med vänner, inte 21, lite matproblem och "hemlängtan". Problemen är alltså inte alls riktiga problem, hemma vet jag inte vad de skulle bli nu i för sig nu utan skola och plugg.
Har så mycket kul framför mig och jag vet att när våren drar igång kommer veckorna gå för fort! Det värsta kommer bli att lämna Amanda och Tess. Med Max 15 min i från varandra är jag van vid att kunna se dem ofta, fy för att Amanda bor i Umeå och Tess i Stockholm. 
Jahopp blev ett djupt inlägg såhär på kvällskvisten efter en härlig men kall promenad med Amanda. IMORGON ÄR DET FREDAG! 😍😍😍😍
Lite perspektiv på tiden genom min app:
(Sista dagen blir ju egentligen om 136 dagar då eftersom jag bor kvar här hemma!
Och åker hem är ungefärligt datum!)
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Tessy

Sötis vi får njuta av den tid vi har nu <3

Svar: Ja❤️💕💚❤️💕💚
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-07 @ 04:57:47

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!