MARS

Amen hur sjukt är inte det då? Mars!! Denna månaden SKA det fan bli vår i Ridgewood om det så betyder att jag måste skotta bort all snö själv och smälta den med en hårfön. 
Morgonen har börjat så stressigt, familjen åker och jag och M är kvar hemma, det blir dax att han ska ta på sig sina basketbollkläder... Och han hittar inte tröjan. Han säger åt mig att leta efter en blå tröja med nr5 på. Springer runt i hela huset, vänder upp och ner på garderoben i hans, Ds och Es rum, kollar alla väskor och lådor som finns i huset, samt bakom alla sängar. Nej. Paniken börjar komma eftersom klockan hann bli efter 10 och varken han eller jag hade ätit frukost. Vid 10.10 ser jag en gul tröja med nr 5 på i hans garderob och ba....@!#\%!!!! Frågar om det är denna tröjan. 
"Let me see I might have been an idiot the whole time... Yes this is it" 
Han hann iaf äta frulle och vi hann i tid till basketen (som håll i skolan 3 min gångavstånd från huset) så slutet gott allting gott, right. 
+vinn på att skolan har guest wifi!!
Efter detta ska M byta om till sina finkläder, älskar att han ser ut som en liten Simsgubbe i sin minikostym, så himla söt. Jag kör honom efter det till templet och sen är jag klövar för dagen. Ska efter det till gymmet eller dra en löprunda, hjälp mig att bestämma? 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Vilket blev det❔själv har jag varit ute på långpass i ca 1.45 Tim

Svar: Gym!!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-01 @ 17:58:18

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!