Min födelsedag

Min dag var jättebra. Började med ett skype medley, hann med massa! Sedan mötte jag upp Amanda och Tess på SOOK. Vi åt crepes med nutella och jag drack en god kaffe. Vi kunde sitta ute och det var bara sååå skönt! Vårfeeling! 
Hämtade barnen och vi åkte till templet för att hjälpa till där. Vid 6 var vi hemma igen och vmamma kom och hämtade oss och vi åkte till Titos Burritos och åt middag. Sedan körde vi till Carlos Bakery och köpte efterrätt. Vi åkte hem till oss igen och Amanda och Tess kom över och åt med oss. Jättemysigt!! Jag och tjejerna satt vid borde till cirka tiotrettio och pratade och sedan var det dax att gå å lägga sig, jag var så onödig och kollade på både the walking dead och how i met your mother så somande strax efter tolv...
Av familjen fick jag jättefina armband som är populära här i Ridgewood och en blandning av en väska och en clutch. 
Av Tess och Amanda fick jag chokladtäckta pretzels MMM och upplevelsen att få gå poå massage! ska bli SÅ skööönt! TACK TACK TACK!!
 
*Nöjd*
 

Så fint Tess och Amanda fixat 
 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!