Nickelodeons kids choice awards

Imorse vakande jag av att pojkarna lekte på övervåningen, de sprang ibland ner i källaren där jag sover men lät inte sina kompisar springa ner eftersom jag "sov"... Så himla söta men högljudda. Min vmamma ringde till och med och bad om ursäkt för att de väckte mig senare haha. Söta familjen<3

Träffade Tess på Sook för en latte, mmm så god! 

Sedan åkte hon på kurs och Amanda jobbade, så jag åkte hem, skypeade med min familj och sedan körde jag T25 och sedan mötte jag upp Tess på frisörsalonger där hon färgade sitt hår, så himla snygg! 😍

Nu är jag hemma igen och myser med min lilla E. Alla barnen sitter vid varsin tv, och kollar Nickelodeons kids choice awards! Tänk om man hade vetat när man var liten att man i framtiden fick kolla på kids choice awards på jobbet...



Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!