Sena kvällar

Kvällarna har varit långa denna vecka och det tär på kroppen, helt slut nu. Imorgon är det fredag redan vilket är skönt för det betyder sovmorgon på lördag hehe. Imorgonkväll blir det garden state plaza med Amanda och Elin (den "nya" tjejen som bor nära mig). Jag och Amanda har väl taggat sedan januari på att få åka och shoppa men vi har sparat pengar.. Hoppas jag hottar nått imorgon! Dock är inte inspirationen på topp, går runt i träningskläder mest hela tiden och när jag väl tar på mig vanliga kläder är det jeans och munkjacka... Har ingen stil alls. 
Nu är det natten, ha en trevlig helg💕
D snodde min mobil och tänkte va lite rolig på snapchat... Hann ta den innan han hann skicka iväg den men en screen shot hann han med i alla fall. 
Japp, sånt här får man leva med när man är au pair till en tolvåring😉



Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!