Sexton grader

Idag har det varit sexton grader varmt ute, skönaste. Var så trött efter sömnbrist att jag bangade gymmet efter mycket om och men, M stannade hemma första lektionen och då kom jag aldrig iväg. Men däremot så gjorde jag beep testet! Finns på Spotify så mätte upp avstånden och sprang! Det var så varmt å skönt! Sedan satt jag i en timma vid poolen (som fortfarande är täckt av snö) och lyssnade på P3 dokumentär, sommarkänsla. Åh. Fick en rodnad då jag satt i sport-bh och den är kvar ännu hehe lycka. 
Men ska bli kallt igen senare i veckan *tårar*
Just nu sitter jag ute och håller koll på barnen som cyklar, mys!



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa

Bra kontraster där haha! Vill med sola☀️

Svar: 😁
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-12 @ 07:28:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!