Skypedejt?

Sådär ja! 1,5 sidor text av 8 klart! Får lite panik när jag skrev en mening över ett stycke när den hade passat bättre i slutet av det stycket (skriver för hand) mår lite dåligt i magen av det, tar det som ett tecken på att jag gillar att vara accurate och det där med att jag faktiskt tycker att det varit kul att sitta i snart 1 timma med ''plugg'' tar jag som ett tecken på att jag någon gång i den närmsta framtiden kan börja plugga igen med en stark motivation och på så sätt göra mitt bästa. Känns skönt!!! Har inte alls haft lust till att sätta mig i skolbänken igen (förutom att jag saknat gymnasiet lite) så med många(!) månader till ska jag nog bli tagg igen!
 
Nu till det viktiga!! På min födelsedag jag jag dötid mellan ca 4-7 er tid (16-19) om det finns nån fin vän som vill skypea med mig då så blir jag glad!! Saknar er 



 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

😘😘😘 ska försöka❗️

Svar: 😘💕❤️💕👌😊
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-05 @ 22:41:17

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!