Steeeelt

Så gjorde ett ärende på Stop & Shop åt lilla vmor, gick till express kassan där jag ofta hamnar, vilket betyder att det ofta är samma kassör. Han sa "how are you" som vanlig och jag svarar "hi" som vanligt. Sen kollar han lite på mig som om han känner igen mig (inte för att jag är där 24/7 utan mer utanför stop n shop) och sen drar han "so how you been?" Ehh va? Tänkte misstar han mig för nån annan nu? Stelt? så svarar "good thanks and you?" 
"Good but I have a stuffy nose, I think I might get a cold" ehhh?!?!?! 
Hahahha. 
1) känner vi varandra? 
2) bryr jag mig om din stuffiga nose? 
Tyckte det va sjukt stelt, se drar han "have a good day, see you next time" 
.... Nej man ska bara säga "hi how are you" och få som svar: hi/good/how are you/ inte få nått svar, inte babbla om sin förkylning. 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!