The Office

Kursen var betydligt roligare idag än förra gången, vi fick sluta 1,5 timmar tidigare vilket var gött. 
Åkte hem till Amanda och satt och degade i hennes rum ett tag, vi försökte väl lite halvhjärtat börja med projektet som ska vara klart tills nästa söndag. När hon började jobba lämnade jag henne och åkte in till town där jag mötte upp Tess. Middag på The Office blev det, och nu ska vi hem till henne och kolla på Oscars galan!
En sallad med tomat, ägg, avocado, bacon, ost och kyckling. Den va yuuuum! 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa

Var galan braa? Och jag blir hungrig när jag ser maten hehe

Svar: Jättebra!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-03 @ 07:31:00
Postat av: Ellen

Åh den salladen!!

Svar: Så himla god!! 😃
♡ Elin Eriksson, 19 år

2014-03-03 @ 10:49:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!