2 maj

Bästis födelsedag så det sög att inte vara hemma idag. 

Drog en löprunda i solen, najs. Spenderat kvällen hemma med familjen samt två kusinen, "jobbade" lite, föräldrarna var borta i 1 timma nu på kvällen och gjorde ärenden. Fick ha en riktig judisk fredag med deras sabbat eller va de nu heter. Kusinerna är väldigt mer religösa än min familj så man får inte använda elektronik från solnedgång idag tills solnedgång imorgon lördag. VARJE vecka. Kan jag säga hur tacksam jag är över att min familj bara är hobbyjudar? Men såklart får jag använda elektronik osv ändå eftersom jag inte är jude, lite score på den. 
Nu ska jag sova, imorgon väntar New York med tjejerna. 

Lite bilder på platser och Berglind kommer besöka på vår resa som börjar om 80 dagar...sorry för suddig 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: jullee

Jaa du skulle varit hemma!!!!! åå tiden går för långsamt

Svar: ❤️❤️❤️😭
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-06 @ 10:19:28

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!