ESC

Es födelsedagskalas hölls på en målarsalong där hon och hennes kompisar fick måla på tygväskor, mycket trevlig. Jag var där lite men körde M till sin baseball och D till hans konsert i skolan så var inte med pp kalaset så mycket, gjorde inte mig nått då det var många vuxna där så det fanns inget att göra...
Packat, tränat och städat under min lediga tid och nu kollar jag lite ESC och sörjer det faktum att jag inte kommer kunna se finalen på lördag... Samt att jag tycket standarden på låtarna i år är SKITDÅLIG! 
Well well, ska snart sova och imorgon väntar en vanlig morgon och när barnen hoppat på bussen vid 8.22 ska min vmamma köra mig till park and ride och där ska jag vänta på bussen som kommer 8.50 som ska ta mig till MONTREAL. Jag och Amanda har tur som kan bli upplockade på route 17. De första stackarna som kliver på bussen gör det vid 6.30.. Fast de bor i Connecticut, så tvek på att vi ska ta samma buss.. Men de som går på på Manhattan ska på 8. Så win på att bo i Ridgewood. 
Hoppas bara vi får plaster bredvid varandra, chans=0.1% känns det som. 
GODNATT/GODMORGON!

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Jag tycker det är ovanligt många bra låtar❗️

Svar: Smaken är som baken!
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-09 @ 13:55:29
Postat av: Frida

Tycker det finns ingen självklar vinnare i år! Skäms också lagom över vårt bidrag, usch...

Svar: Håller med att det är svårt att plocka en vinnare! Gillar inte heller Sveriges bidrag...
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-09 @ 15:05:36
URL: http://fridalavida.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!