Bästa löprundan🗽

Vi (jag och Amanda) var så grymma! Vi sprang ett helt varv på löpslingan och till min förvåning blev det en hel mil! Gick så fort eftersom man hade mycket att titta på. Känner mig så stolt med tanke på att jag precis varit sjuk samt att det var så länge sedan jag sprang 10 kilometer att jag inte minns när.  
Efter löprundan gick vi ner på fifth och fick panik på folket så hoppade en aveny åt öst, Madison Ave. Vi gick ner till Madison Square Park och åt på Shake Shack! Inspirerat av en av mina favoritfilmer "Something Borrowed".
Sedan blev det att springa upp igen för att hinna med en buss så blev många kilometer i benen idag 😍👌
 
Även nöjd med tiden eftersom 1. Post sjukdom 2. Vi pratade konstant 3. Vi hade som plan att lunka runt och njuta av utsikten. 


 
Kön var låååång!
 
 
 
Manhattan från bussen på väg hem



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Anonym

duktiga ni är! Kul! <3

Svar: 😘
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-05 @ 07:42:16
Postat av: Pia

... det var jag! ;-))

Svar: 👌
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-05 @ 07:43:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!