Feel again

Tillbaka efter en timmas mat-shopping!
Som vanligt på fredagar kom jag på att M måste med sig sitt instrumet 30 sek innan bussen kommer. Jag springer in och hämtar hans och hans kompis som bor granne med oss hämtar sitt. Påväg till busstoppet säger han att gelén i hans hår håller på att gå ur. Jag frågar varför han har gelé i håret och han säger: my dad says personal appearance is important. 
(Pappa säger att utseendet är viktigt)
Eftersom pappan har sagt det (det är en bra pappa så han väl sagt detkite snällt sådär, typ att han inte ska se för slapp ut i skolan) så känner jag inte för att dra nån "det är insidan som räknas-lektion" så säger " Im not gonna lie to you, it is important" (ska ej ljuga, utseendet spelar roll)
Han svarar "yeah I know but I'm in elementary school, this is not an interview" (ja men jag går i femman, ska inte på jobbintervjun)
Så himla SÖÖÖT är ungen. 

Nu har Oscar lämnat USA och är i Sverige igen. Kändes bra på nått sätt att ha han på rätt sida av Atlanten men nu är man alone again. 

Feel again av one republic kom på radion när jag körde till mataffären och jag lyssnade på den låten för ett år sedan... Alltså känslan när den kommer på radion nu, man var mitt uppe i studenten-bubblan. Lyckan!! 95or: bästa dagen ever! NJUT!!
I alla fall så blir jag helt lycklig och ännu bättre blir det av att solen strålar idag, allt är grönt och det "luktar utomlands" 
Life<3



Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!