Flowerpower

Blev en runda på 9 km idag, tiden var inte alla bra men stolt över att jag sprang hela vägen, alla jobbiga uppförsbackar... 
Vid 11.30 åkte jag till E och Ms skola för att hjälpa min vmamma med en "plant-sale"
Vi och ett par andra mammor (plus en pappa) hjälpte till, vi lyfte av blommor från en lastbil och sedan bockade av och så körde jag och lämnade dem till lite hus. 
Skulle städa Ms rum med moppen och eftersom städerskan är här idag bad jag henne att inte hälla ut vattnet så jag kunde använda det och moppa hans rum, sa tydligt att hon INTE skulle göra det eftersom det inte är hennes jobb.. När jag kommer hem hade hon ändå gjort det, hon är så himla snäll!! 
Nu ska jag hämta D och ta honom till tandis! 



Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!