💛Fredag💛

Idag ska jag Ă„ka och handla mat och mer saker till cupcake-baket, ska bli kul! H vet att jag gillar att handla sĂ„ de senaste mĂ„nadens kĂ€nns det som om jag Ă€r i affĂ€ren varje dag, vissa gĂ„nger roligare Ă€n andra 😜 
Nu ska jag vÀcka kidsen!!

De kanadensiska sedlarna och mynten.. KĂ€nna lite som lĂ„tsaspengar hehe, speciellt en dollars myntet, lĂ€tt som ett plastmynt. 


 

Kommentarer till detta inlÀgg:
Postat av: Jennie

Dom Àr skit coola, hoppas ni fÄr det roligt! Visst var det Niagarafallen? Lovar att ni kommer fÄ en skit hÀftig upplevelse. Var dÀr för nÄgra Är sedan, sjukt mÀktigt! Och tack för svaret pÄ min senaste kommentar!

Svar: Nej vi ska faktiskt till montreal! Hehe! Hade gÀrna Äkt till fallen ocksÄ :)
No problems och lycka till!! :)
♡ Elin Eriksson, 20 Ă„r

2014-05-02 @ 15:22:31
URL: http://jkristenssonusa.blogg.se
Postat av: Irma

AlltsÄ hahah sÄ söta med hockeyspelare pÄ haha

Svar: Haha ja alltsÄ Kanada...
♡ Elin Eriksson, 20 Ă„r

2014-05-04 @ 15:58:28

Kommentera:

Namn:
Kom ihÄg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!