Hemma med M

M är hemma idag med och jag har varit och handlat mat och serverat honom FEM skivor bröd med ist på, han har inte ätit nått på hela dagen igår (förutom det han spydde upp). 
Jag känner mig helt kry och hoppas att jag inte är smittad. Jag får ta en löprunda om jag vill eftersom M klarar sig själv, men tänker köra T25 istället så jag i alla fall är kvar i huset. 
Kommer bli en lugn dag då E blir skjutsad till och från dans så henne ser jag inte förens kl 18. Ska köra D från skolan till templet vid 16 och sen är det bara hem och laga mat. Köpt lax idag, ska bli GOTT.
Nått annat som är gott är oatmeal<333



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Ät vitpepparkorn! Ca 10 st

Svar: 😘👌
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-13 @ 18:47:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!