Montreal!

Bussresan gick förvånansvärt fort och passkontrollen kom vi igenom. 
Kom till hotellet 18 och jag och Amanda hamnade med två tyska tjejer som vi gick ut och åt middag med på ett ställe jag och Amanda kollat upp tidigare. (Våran favorit hobby är ju att leta restauranger och sedan läskas i en vecka innan i kan gå dit)
Grymt god pasta och lax åt vi!!
Sedan gick vi vidare till en var där vi drack drinkar. 

Vi kunde sitta ute vilket var så najs, utsikten från min plats.


Stod prompters ute på gatan vilket inte känns så kanadensiskt men vad vet jag. 
Vi sa hejdå till rumskompisarna som ville sova och vi träffade två andra tyskar och gick med dem till en klubb där det kändes som snittåldern var typ 17. Sen till en annan där det var 40... Imorgon ska vi besöka en annan bargata och hoppas på jämngamla peeps!



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: kajsa

Wiiih va najs! Är det massa märkbara skillnader från USA?:P Fint väder???

Svar: Aa berättar snart 😘
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-10 @ 17:34:23
Postat av: Pia

Hoppas ni har det "musigt"!

Svar: ❤️😘
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-10 @ 21:04:32

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!