Not okey

Det sämsta med att vara på andra sidan Atlanten, är att vara på andra sidan Atlanten. Ikväll hade jag gärna hängt med bästisarna som träffades under kroghäng. Riktigt elakt känns det när man själv är den gemensamma nämnaren och de råkar stöta på varandra. Får grov hemlängtan när jag får bilder och meddelanden från er! Men blir också helt varm i hjärtat eftersom ni tänker på mig som är här borta. ❤️ Älskar er och saknar er!! Om 75 dagar är jag hemma och om 80 ska jag dra en krogrunda med er, skriv in det i er kalender!!!
SKITUNGAR!❤️❤️

Dog lite när jag såg denna på Facebook. 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Julia

Ååå kan du bara komma heeem dåååå?!? Saknar och älskar dig din skitunge ❤️❤️❤️❤️

Svar: Saknar dig och älskar dig med❤️❤️❤️😭
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-29 @ 19:26:55

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!