SING

Följde med till Moes då min H lyckades övertala mig att det fanns nyttig mat där, och ja, det fanns det ju, åt en sallad med kyckling som var god! H och E åkte iväg tidigare så var där med pojkarna.. Min hjärna är mos nu, de har så mycket energi.. Haha. 
På vägen hem så blastar vi musiken och sjunger med i bilen. Det är motorväg typ hela vägen feån huset till Moes och när vi var 2 min från huset så frågar jag var D har lagt maten vi köpte to-go för deras pappa. "Skämtar du med mig Elin?" 
..... 
Maten är kvar på Moes.. INTE mitt fel och det erkänner till och med D eftersom det var han som köpte maten och lämnade den på bordet.. Vi fick vända och skrattade ihjäl oss på vägen tillbaka. Varken jag eller D ville gå in igen för vi skämdes så M tvingades in haha. Vi fick tillbaka maten så slutet gott allting gott. 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

🎤😝😘

Svar: 😘😘
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-21 @ 13:41:15

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!