Sommarvärme

Just nu är det perfekt väder här i Ridgewood. Strålande sol och mellan 20-25 grader och stekande i solen, men det har inte hunnit bli så fuktigt i luften än och därför är det perfekt just nu!
Kört killarna till templet och E och hennes kompisar till dansen, sista vanliga danslektionen för i år och därför sista för mig!! Nu har tjejerna precis gått in, jag sitter på en parkbänk utanför (och svettas) och ska tillbaka till templet då killarna är klara vid 17 (16.10 nu) och ska sedan köra hem dem. E får skjuts hem och när hon är hemma ska jag eller H köra barnen till Moes som är en mexikansk resturang där de ska äta middag. Det är nån speciell tillställning av skolan där ikväll. 
Hoppas att jag är klar när de åker till Moes, (h och e ska på ett möte på kvällen så kanske behöver köra hem pojkarna från Moes om inte deras pappa kommit hem då)
Nu svettas jag ihjäl så ska åka tillbaka till Templet!
Någon blev sur på skylten..



Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!