Staden är ju knäppare än New York...

Herrejösses vilken dag! Började med en tour med företaget vi åkte med (vi måste åka på den annars får vi inte våra credits). Från tio till ett höll den på och sedan åkte jag och Amanda på egna äventyr i Montreal. Under dagen fick vi bland annat signera en jättetutte och kolla när två killar hade den konstigare streetshowen jag någonsin sett. 
Skriver mer om detta när jag är hemma för är alldeles för trött för det nu efter utgång! 
Utlovar ett långt inlägg med bilder osv när jag är hemma, kommer upp på måndag för er!



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Var den sååå knäpp?

Svar: jaaa
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-11 @ 20:32:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!