Torsdagsmorgon

Sådär ja, ungarna är i skolan och jag har städat barnens rum och nu ska jag sätta mig med tvätten. Mår bättre än igår men inte helt hundra än, men ska ändå ta en liten lugn löprunda. I slutet av denna månaden ska jag och Amanda springa Color Run ju, så jag måste ju få igång mitt löpsteg nu...
Idag ska det vara 24 grader men regnigt, synd. Imorgon är ovädret över i alla fall och det ska blir 21 och sol/moln, de kommande dagarna ska tempen ligga på runt 20, hoppas! 
Tycker denna veckan gått SÅ fort! Längtar tills lördag!!

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Jennie

Måste bara få fråga, hur är det att bo med en familj som är judar? Pratar just nu med en familj som är judar, men enligt dem ska de inte påverka mig så mycjet. Tänkte bara vad du har för erfarenhet av det? För visst är din familj judar?

Svar: Märker knappt av det i min familj, de ''äter kosher'' alltså blandar inte meat och dairy tillsammans. Det är det enda i vardagen som märks, men är så van vid det nu och det är inget jobbigt alls. Barnen är i templet en/två gånger varje skolvecka för att lära sig hebreriska men det är ju som vilken aktivitet som helst :) Tycker om att de har en annan religion, man får lära sig och uppleva massa nytt! :)
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-01 @ 18:02:52
URL: http://jkristenssonusa.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!