Väderomslag

Under dagen idag så skedde ett väderomslag, och det blev strålande sol och blå himmel samt över 20 grader. Härligt!!
Dricker te och ska snart börja köra barnen. 👌👌 
Min visdoms tand har börjat bråka med mig igen,.. Kul.. Längtar tills jag får träffa en tandläkare som kan bestämma om de ska bort eller ej, känns som tanden närmast visdomstanden viner sig för att ge plats. 
Just nu kollar D på Ellens show och hon säger att hon inte kan fatta att det redan är maj. Inte jag heller, men jäklar va najs!! 
Njuter ni av eran ledighet där hemma? 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Ja vi njuter av ledigheten!
Idag njöt jag på Slottskogsvallen! 1000 meter på bana!
Nja njöt o njöt! ;-))

Svar: Duktig❤️❤️❤️
♡ Elin Eriksson, 20 år

2014-05-01 @ 22:58:09

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!